Einde dag 1 in Moskou - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Robert Hansum - WaarBenJij.nu Einde dag 1 in Moskou - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Robert Hansum - WaarBenJij.nu

Einde dag 1 in Moskou

Door: Robert Hansum

Blijf op de hoogte en volg Robert

08 April 2009 | Rusland, Moskou

Hier een krot berichtje vanuit Moskou. Tot op heden nog niet veel gezien vandaag, alleen het Hard Rock Cafe en een " Ierse Pub" . Morgen weer vroeg op om een groot gedeelte van Moskou te ontdekken Gelukkig is het Kremlin op donderdag gesloten en niet op vrijdag wat ik eerder had gelezen. Komt mij eigenlijk beter uit aangezien ik morgen eerst een ander deel van Moskou wil leren kennen. Van wat ik heb gezien ik Moskou geen andere stad dan elke andere wereldstad die ik tot nu toe heb gezien. Het enige verschil is de taal wat ik niet kan lezen.... :(

Ook hoef je aan een Rus van boven de 30 niet te vragen of hij/zij engels spreekt want dat doen ze dus niet!!!!

Na heeeeeeeel veel vragen en tekens vergelijken ben ik met de trein in het centrum aangekomen. Ook moest ik een stukje met de metro die inderdaad heel mooi is. Wel de stations welteverstaan want de treinstellen stammen nog uit de tijd van Lenin :)

Onderweg met de trein gingen we wel door een oud gedeelte van Moskou. Hier zie je veel hoge grijze flats en veel mensen op het spoor lopen. Ook staan tientallen mannen en vrouwen op de perons spullen te verkopen, die je in Nederland alleen maar op der kermis kunt winnen...

Aangezien het hier 2 uur later is en ik vanochtend erg vroeg bent opgestaan wil ik het vanavond niet te laat maken. Nog even een biertje doen met een paar Italianen die ook in deze hostel verblijven en dan naar bed....

Welterusten !

Robert

• 09 April 2009 - 07:28

Pama:

Hoi Robert, we hebben je gisteren gevolgt via twitter dat gaat goed,en wisten zo waar je was.
    maar het weer is goed en je hotel ook goed?je bent al de stad in geweest,knap als je geen woord verstaat en niets te lezen valt.neem maar veel foto's.
    hier is alles goed wel regen Brad had goed getennist.Nick heeft gisteren nog een berichtje gedaan bij (kleine update) ik weet niet of jij dat ook nog kan zien.
    Robert nog prettige dagen en tot hoors.

• 09 April 2009 - 14:20

Nick:

hey oot hoe is het daar?
    leuk stukje teks hierboven. ik heb nu vakantie , hier niet lekker weer bewolkt en miezerig maar... morgen beter (23*c ). en messchien moet je ff met oma afspreken om te chaten (links boven bij menu) das messchien wel leuk??

groetjes nick

• 10 April 2009 - 07:41

Ed:

Hey Robert,
    Leuk ff een berichtje van jou te lezen, ik ben benieuwd naar de verhalen en fotoos, niet te veel wodka drinken heh.